MUBI is ecstatic to take you on a surreal new adventure with indefatigable globetrotting auteur, Werner Herzog. Filmed guerrilla-style in Japan, Herzog’s unique dramatization of the real phenomenon of renting family members and social stand-ins explores the uncanny essence of human relationships.
В ролях: Густав фон Ашенбах: Ллойд Риггинс
Мать Тадзио: Лаура Каццанига
Тадзио: Эдвин Ревазов
Фридрих Великий: Иван Урбан
Бродяга: Александр Рябко
Парикмахер: Юрий Бубеничек
Гитарист: Отто Бубеничек
Ашенбах в молодости: Антон Александров
Яшу, друг Тадзио: Арсен Меграбян
Описание: "Смерть в Венеции" - Балет.
По новелле Т. Манна
В свободной авторской обработке Дж. Ноймайера.
Запись премьеры театра "Hamburger Balett"
в Гамбурге, 7.12.2003 г.
Музыка:
Р. Вагнер, И.С. Бах.
Хореография Дж. Ноймайер
Костюмы Дж. Ноймайер
Концепция освещения Дж.Ноймайер
Декорации П.Шмидт
Пианистка: Э.Купер
Время: 2 часа 30 минут с 1 антрактом.
Информация о файле: Размер ВИДЕО - 720 Х 576
Длительность: 2 часа 2 мин.
Размер файла: 1,04 ГБ
Кодек: DivX
Качество звука: 128 кб/сек MPEGLayer-3
Качество ВИДЕО: 25 кадров / сек, 149 кб/сек 24 бит.
Доп. информация: Ссылки на более подробное описание (на английском и немецком языках) имеются в загружаемой папке.
Качество: HDTVRip
Формат: AVI
Видео кодек: DivX
Видео: 720 Х 576 25 к/сек, 24 Бит, 149 кб/сек, Аудио: MPEG Audio
128 кб/сек.
This summer, MUBI is excited to host a new series dedicated to the best of contemporary Brazilian cinema. Filmmaking in Brazil has undergone many disparate phases, from the French New Wave influenced Cinema Novo—a movement for whom film aesthetics were a political act—to the São Paulo-born underground cinemas of the late 1960s, and all the way through to more recent (Oscar favorites!) Central Station and City of God. In the wake of the country’s modern-day political turmoil, Brazil’s filmmakers have recently been producing strikingly poignant, urgent cinema. With the aim of reflecting the eclectic nature of this recent upsurge, our selection embraces both the world of fiction and of documentary, from up-and-coming voices as well as established masters. Whether through the hypnotic clash between the indigenous and urbanized world as portrayed in The Dead and the Others, the genre-twisting nature of Good Manners, or Landless’ intimate observations of local political activism, these are all works that demonstrate how bold and tactful world cinema can be, remaining conscious of its own past yet still forward-looking.