«Шехеразада» - наследие Русского балета, спектакль посвящается памяти Михаила Фокина.
Видение, которое предлагает Жан-Кристоф Майо, резонирует больше чем воссоединение хореографии и образов, вымышленных или реальных, которые питают своей творческой энерг...Подробнее
MUBI is ecstatic to take you on a surreal new adventure with indefatigable globetrotting auteur, Werner Herzog. Filmed guerrilla-style in Japan, Herzog’s unique dramatization of the real phenomenon of renting family members and social stand-ins explores the uncanny essence of human relationships.
Исполнители: Bernice Coppieters, Ballet de Monte Carlo
Композитор: Николай Римский-Корсаков / Nikolaï Rimski-Korsakov
Исполнители музыки: Orchestre Symphonique de Chicago запись 1960 г.
Дирижер: Fritz Reiner
Описание: «Шехеразада» - наследие Русского балета, спектакль посвящается памяти Михаила Фокина.
Видение, которое предлагает Жан-Кристоф Майо, резонирует больше чем воссоединение хореографии и образов, вымышленных или реальных, которые питают своей творческой энергией в течение многих лет. Настоящая красота в мерцающей атмосфере «Тысячи и одной ночи».
Доп. информация: Запись с канала MEZZO
Сэмпл: http://multi-up.com/497136
Качество видео: SATRip
Формат/Контейнер: AVI
Видео кодек: XviD
Аудио кодек: MP3
Видео поток: Xvid 720x416 25.00fps 2004kbps [Video 0]
This summer, MUBI is excited to host a new series dedicated to the best of contemporary Brazilian cinema. Filmmaking in Brazil has undergone many disparate phases, from the French New Wave influenced Cinema Novo—a movement for whom film aesthetics were a political act—to the São Paulo-born underground cinemas of the late 1960s, and all the way through to more recent (Oscar favorites!) Central Station and City of God. In the wake of the country’s modern-day political turmoil, Brazil’s filmmakers have recently been producing strikingly poignant, urgent cinema. With the aim of reflecting the eclectic nature of this recent upsurge, our selection embraces both the world of fiction and of documentary, from up-and-coming voices as well as established masters. Whether through the hypnotic clash between the indigenous and urbanized world as portrayed in The Dead and the Others, the genre-twisting nature of Good Manners, or Landless’ intimate observations of local political activism, these are all works that demonstrate how bold and tactful world cinema can be, remaining conscious of its own past yet still forward-looking.